Bestellen & Betalen


Bestelling plaatsen
Je kunt via de webshop gemakkelijk in een aantal stappen bestellen.

 1. Producten uitzoeken
Zoek eerst naar de producten die je wil kopen (alle prijzen worden weergegeven incl. 21% BTW). Heb je hulp nodig met kiezen? Neem voor een persoonlijk advies even contact op met onze klantenservice.

Selecteer de gewenste kleur en maat en leg de producten in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder gaan met winkelen, of naar je winkelmandje gaan om af te rekenen.
Voor artikelen die we op voorraad hebben staat er een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Voor artikelen die we niet op voorraad hebben, maar wel bestelbaar zijn bij het dealermagazijn staat er 4 tot 10 werkdagen of 8 tot 12 werkdagen afhankelijk van het artikel.

2. Inloggen

  • Heb je al een klantaccount? Als je inlogt op je account gaat het bestellen sneller en zie je meteen de juiste prijzen.
  • Nog geen klantaccount? We raden je aan, een account te maken zodat je altijd: de prijzen voor geregistreerde klanten ziet, sneller kunt betalen, overal je winkelmandje kunt bekijken, een winkelmandje kunt opslaan en later weer openen, etc.


3. Kies bezorgen of ophalen

Kies hoe je jouw product wilt ontvangen. We bieden aan om je product via DHL te bezorgen of je het zelf ophalen in onze showroom.

4. Controleren en betalen

  • Kies één van de betaalmogelijkheden
  • Controleer of alle gegevens kloppen en of je de juiste kleur en maat hebt gekozen.
  • Betalen doe je via een van de hieronder beschreven mogelijkheden.
  • Wanneer je betaling is afgerond ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling. Controleer ook je spam box in het geval je geen orderbevestiging in je mailbox ziet.

Bestelling wijzigen
Toch een foutje in je bestelling gemaakt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Betaalmogelijkheden
We bieden 7 verschillende betaalmogelijkheden, let op dat de betaalmogelijkheden in onze showroom en op de website kunnen anders zijn. 

iDeal


Met iDeal betaal je eenvoudig en vertrouwd via de internetbankierenomgeving van je eigen bank. Het is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank, Bunq en Knab.

Pinpas/Debitcard/Creditcard


Bij betalingen met een creditcard of buitenlandse pinpas/debitcard worden je gegevens versleuteld verstuurd via de beveiligde servers van Omnikassa en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden.

De kaarten die we accepteren zijn MasterCard, VisaCard, V-Pay en BanContact.

De kosten die gemaakt worden voor het gebruik van de creditcard zijn voor onze rekening.

Onder Rembours


Bij betaling onder rembours betaalt u aan de bode en ontvangt daarna het pakketje van hem. De kosten voor de rembourszending zijn € 15,- en worden aan u doorbelast, u ziet deze kosten ook meteen staan bij het afrekenen van uw winkelmandje.

Overschrijving

Het winkelmandje kan ook afgerekend worden via overboeking. Mocht je graag een betalinglink ontvangen, dan kun je steeds contact met ons opnemen (link toevogen).De order wordt verstuurd nadat we de betaling hebben mogen ontvangen.

Ophalen
In onze showroom kunt u contant betalen of pinnen met

 

Betaling mislukt of geweigerd
Krijg je bij betalen de melding: “Een iDEAL transactie is nog in behandeling”? Dit is een melding van iDEAL zelf, om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: Als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de onze site gaat, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces toe gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen.

Wat nu? Neem even contact met ons op .

Terugbetaling
Heb je iets retour gestuurd naar of een bestelling geannuleerd, dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces.

Heb je een product retour gestuurd? Dan ontvang je van ons een creditnota, op de dag dat we de nota opmaken, sturen we deze naar je toe via email. Ook wordt op deze dag het bedrag naar je teruggestort via de betaalmethode die je gekozen hebt bij het bestelproces.

Heb je in onze showroom betaald? Dan nemen we contact met je op, zodat we het geld terug kunnen storten op jouw rekening. 

Het duurt uiterlijk 5 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat.
Let op: de afzender van de terugbetaling kan ook Omnikassa zijn. Heb je na 5 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Pricematch
Als je ergens anders een product voor een lagere prijs vindt, dan passen we de prijs graag voor je aan. Heb je het product al aangeschaft? Dan betalen we het prijsverschil tot 14 dagen na aankoop aan je terug.

We hebben hiervoor wel een aantal spelregels:

  • Het betreft een identiek product: het gaat om precies hetzelfde model en, indien van toepassing, dezelfde maat en kleur.
  • De besteprijsgarantie moet door ons gecontroleerd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld een internetlink.
  • Het moet een voor iedereen zichtbare en toegankelijke prijs zijn. Aanvullende kortingen voor persoonlijke kortingsvouchers, klantenkaarten e.d. worden buiten beschouwing gelaten.
  • De prijs waarmee wordt vergeleken is inclusief eventuele verzendkosten.
  • Het product is direct leverbaar bij de aanbieder waarmee wordt vergeleken.
  • Tijdelijke kortingsacties, uitverkopen en veilingen op websites als eBay, amazon en bol.com zijn uitgesloten van de beste prijsgarantie.
  • Demo- en/of showroommodellen vallen niet onder de beste prijs garantie.
  • Het product word aangeboden door een Nederlandse aanbieder
  • De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties/-passen

Wil je graag bij ons kopen en daarbij gebruik maken van pricematching, neem dan contact op met ons.


Feedback:

Speciale Acties:

Speciale Acties:

» Meer informatie...

Verzendinformatie:

Verzendinformatie:

Gratis geleverd binnen NL

» Meer informatie...

Betaalmogelijkheden:

Betaalmogelijkheden:

» Meer informatie...

Nieuwsbrief